1. Ce este Certificatul Constatator?
Certificatul constatator prezintă starea la zi a firmei şi cuprinde următoarele informaţii:
- denumirea (firma)
- emblema
- numărul de înregistrare în registrul comerţului
- codul unic de înregistrare
- identificator unic la nivel european
- starea firmei
- forma juridică
- sediul social/profesional
- durata de funcţionare
- obiectul de activitate - domeniul şi activitatea principală
- capitalul social (subscris şi vărsat), numărul şi valoarea părţilor sociale
- asociaţii, datele de identificare, numărul părţilor sociale atribuite fiecărui asociat pentru aportul său, participarea la capitalul social şi la profit şi pierdere (pentru societăţile cu răspundere limitată, în comandită simplă sau în nume colectiv)
- Administratorii/Membrii Consiliului de administraţie şi Directorii (în sistemul unitar)/ Membrii Consiliului de supraveghere şi Membrii Directoratului (în sistemul dualist), datele de identificare şi durata mandatului cu puterile conferite
- cenzorii/auditorii financiari
- sediile secundare
- activităţi şi sedii autorizate
- indicatorii din situaţiile financiare anuale
- alte menţiuni referitoare la măsuri asiguratorii şi condamnări penale
2. Cum comand?
Completezi formularul aferent serviciului necesar ție. Apoi vei fi redirecționat spre pagina de plată. Ulterior confirmării plății, vom prelua comanda și revenim către tine pe e-mail / sms / WhatsApp cu documentele solicitate.
Dacă întâmpinăm probleme în obținerea documentelor solicitate te vom contacta prin e-mail sau telefon.
3. Cât costă?
Prețul este afișat pe pagina de formular și pe butonul de trimitere comandă.
Prețul include taxa necesară eliberării documentelor, serviciul de obținere și suport.
4. Cât durează?
Pentru comenzile înregistrate în zile lucrătoare ( Program: Non-Stop, cu excepția zilelor declarate sărbători legale ), în intervalul orar Comenzile Urgente primite de Luni până Vineri în intervalul 9:00 - 19:30 vor fi soluționate în aceeași zi, până în ora 20:00, documentele solicitate vor fi livrate în cadrul intervalelor de timp menționate în tabelul de mai jos.
Pentru comenzile plasate în afara acestui interval, documentele vor fi livrate în intervalele specificate mai jos, începând cu ora 09:00 a următoarei zi lucrătoare ulterioare confirmării comenzii.
Tip Serviciu | Timp de livrare standard | Timp de livrare URGENT10 |
---|---|---|
Certificat constatator de bază pentru Informare | 1 zi lucrătoare | 10 minute |
Certificat constatator de bază | 1 zi lucrătoare | 10 minute |
Certificat constatator fonduri IMM | 1 zi lucrătoare | 10 minute |
Certificat constatator pentru insolvență | 1 zi lucrătoare | 10 minute |
În cazul în care sistemul sistemul național de generare a certificatelor constatatoare este oprit sau nefuncțional pot apărea întârzieri de minim 24 de ore în transmiterea certificatelor. Aceste cazuri sunt considerate situații expecționale și vă asigurăm ca vă vom informa printr-un telefon, email, sms și/sau WhatsApp (dacă ați selectat 'Doresc certificatul și prin WhatsApp'). Aceaste situații vă dau dreptul să renunțați la comandă dacă nu sunteți de acord iar suma achitată va fi returnată integral în contul aferent cardului pe care l-ați folosit pentru efectuarea plății.
5. Pot obține Certificat Constatator pentru o firma radiată?
Certificatul Constatator pentru o firmă radiată de la Registrul Comerțului NU se poate obține online, dar se pot obține la ghișeul ONRC sau cu semnatură electronică.
6. Se poate obține Certificat Constatator într-o limbă străină?
Certificatele constatatoare emise de ONRC se eliberează doar în limba română, conform art. 3, pct. 4 din HG. 902/2012. Pentru traduceri într-o limbă străină vă recomandăm să apelați la un traducător autorizat.
7. Cum plătesc?
Plata serviciilor, inclusiv procesarea datelor de card se face exclusiv online, prin procesatorul de plăți ING.
După completarea formularului vei fi redirecționat către formularul de plată.
Certificat-online.ro nu solicită și nu stochează detalii despre cardul tău.
Pentru a spori securitatea plăților online, în acord cu ultimele reglementari UE, începând cu 1 Ianuarie 2021, băncile din Romania au introdus un nou factor de autentificare. Acest element nou de autentificare îți poate fi solicitat în procesul de autorizare a plății, alături de codul 3D Secure pe care îl primești prin SMS.